Road Trip


I Lördags åkte jag med Lydia och hennes värdfamilj till en amishby i Indiana. Vi åkte bil i typ 3 timmar sen var vi famme. Det var mer turister än amishfolk, men det var kul att se dem iaf :P Jag kan inte ens föreställa mig hur det är att leva som de gör! Vi var där i ett par timmar och gick mest runt på gatorna och i butiker, jag och Lydia köpte båda ett väldigt fint halsband :) Gatorna såg lite gammeldags ut och folket åkte häst och vagn.

Efter vi var i amishbyn åkte vi till Holland, Michigan - så det blev två timmar till i bilen. Där var det en Holland by :P Vi var inte där så länge, vi gick runt och sen åt vi glass. Efte det åkte vi till en stand i närheten och badade :) Väldigt skönt i vattnet och en jättefin strand!


Egentligen skulle vi sova över där och åka till stranden på söndagen, men vi gjorde allt på lördagen och åkte hem efter vi badat. Vi kom hem typ 10-11pm till Lydias hus där jag sov över till söndagen.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag måste säga att Lydia är riktigt fin. Att du är otroligt fin vet du att du är! :) Saknar dig och älskar dig så mycket!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-09-06 @ 23:04:51
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0