Lördag

Idag jobbade jag till kl 10-14. Sen åkte jag och mötte Tammy vid gymmet, efter det gick vi och åt middag. Sen blev det lite shopping, jag köpte nagellack och två parfymer för det var billiiiigt :) Sen har jag varit hemma och relaxat i min säng! En väldigt skön dag!

Men en vääldigt tråkig sak har hänt idag! :( Jag åt upp min sista choklad jag hade med mig från Sverige!! Ååh! Hur ska jag nu klara mig?!?! Skulle vara väldigt tacksam till den som får för sig att skicka lite mer till mig! :) <3 hihi

Min kära Marabou! Jag saknar dig redan!!

Kommentarer
Postat av: SANNA

Du får väll vänta och se vad tomten kommer med :P

2011-09-18 @ 18:54:20
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/
Postat av: Lotte

En exakt adress att skicka till?

Eller tror du det räcker om man skriver:



Elin (ellen) Barmé

Aupair

USA



Det kan ju hända att det slinker iväg något med posten=)

Kraaaaam!

2011-09-21 @ 00:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0