Labor Day

Igår (måndag) var det Labor Day, värdföräldrarna var lediga från jobben och ungarna var lediga från skolan - jag var också ledig! Yey! Jag, Tammy och Nicolle sov över hos Megan från söndag till måndag. Vi åkte iväg och åt brunch, jag åt crepes, det var gott :P sen var vi iväg till marknad/tivoli och gick runt och tittade lite, vi åkte en karusell och sen blev det inge mer. På väg tillbaka till bilenträffade vi på maskoten till The Bulls, football teamet i Chicago. Han busade runt lite med Megan och bar runt på henne en stund :P det var lite skoj :P

Sen åkte vi hem till Megan och tog det lugnt och tittade på TV tills vi åkte hem. När jag kom hem bytte jag om och sen åkte jag, Lydia och Costanze hem till Lisa och åt bbq :) Vi var 8 st aupairer där och åt, det var skoj :) Men sen när jag kom hem var jag väldigt trött! Det blev hopp i sängen på en gång! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0