Have A Six Flags Day!

Hade väldigt kul på SixFlags idag :D Jag har ju ett season pass så lika bra att använda det så mycket jag kan! Testade "Super Man" för första gången och det är nog en ny favorit! Det är en berg-och-dalbana som man ligger ner på mage och åker. Det var väldigt kul! :D

Kl sju typ åkte vi och åt middag med Means värdfamilj. Vi var till en country club och det var buffé med massa god mat! Nu ligger jag och är proppmätt här i sängen!

Underbara människor!<3 Nicolle, Megan, Tammy och jag.


Godnatt<3


Kommentarer
Postat av: Miss M.

För att hon är en KLANT!!!

Nej men hon hade slagit sig när hon lekte runt så jag tror hon bet sig lite i läppen eller så för inga tänder lösa :)

Va kul att du har en blogg om din resa :D

2011-09-12 @ 17:51:18
URL: http://moalillgren.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag vill också åka berg och dalbana liggandes! Kan du ta reda på om de har öppet på vintern? Kram från mamma

2011-09-12 @ 18:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0