Grey's

Torsdag. Helt klart den värsta dagen under jobbveckan. Hela dagen går åt till att åka till CLC, sen är det att skynda hem och hämta Haley från skolan. Sen hinner vi vara hemma i ca 40 minuter innan vi åker till ishallen, och där får jag sitta och frysa i två timmar :P men bara jag har en extra tröja och mina vantar så är det inte så farligt!

När vi kom hem sen så åkte jag hem till Tammy och sen kom också Nicolle och en ny tjej från Nya Zeeland (Angela tror jag hon hette ??) Vi tittade på Grey's Anatomy som började säsong 8! Det var dubbelavsnitt ;) Där blir jag nog att spendera varje torsdag kl 20.00 för det är tydligen lite av en tradition :P Vi beställde pizza och hade väldigt skoj, så dagen slutade bra iaf! :)

Kraamar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0