Torsdag, Fredag, Lördag

Okej nu har jag varit lite dålig att uppdatera i ett par dagar.. SORRY! :P

I torsdags hade vi vårt andra prov i vår min och Tammys Performing Arts klass :P Jag läste igenom papprena typ en timme innan vi åkte dit, men som tur var fick vi kolla i papprena och anteckningarna under provet så det var bara att kolla upp sakerna under provet. Fattar inte riktigt grejen med att ha ett prov och man får kolla i sina papper, det är ju väldigt lätt då ju :P men aja, jag klagar inte, för jag hade ju inte pluggat ;) Jag tror det gick bra!
På kvällen blev det att titta på Vampire Diaries och Secret Circle på TVn sen blev det sängen!

Igår (fredag) hade jag kontåkningsträning på morgonen och det var väldigt skoj! Jag hade typ privat träning med en manlig tränare som jag aldrig träffat förut. Han var väldigt duktig och gav mig flera tips! Runt kl 12-13 nångång åkte jag och var moraliskt stöd med Tammy till Robyn som skulle ta körkort. Hon blev godkänd!
Sen blev det att jobba till strax efter 5, då kom mina värdföräldrar hem och sa att jag var ledig. Lite senare åkte jag hem till Robyn och åt middag med henne och hennes värdfamilj, sen var vi där ett tag sen åkte vi till Starbucks och var där ett tag. Jag dricker ju inte kaffe så det fick bli varm choklad för min del ;) GOTT! Jag var hemma hos Robyn till kl 11 sen åkte jag hem och sov!

Jag sov till kl 11 idag och det var hur skönt som helst! Det känns som jag inte sover så mycket som jag borde annars :P Jag gick hem till Lydia och jag, hon och Sophie var till Starbucks idag igen (Jordgubb och banan smoothie blev det idag ;)), sen skulle Sophie hem och jobba så jag och Lydia gick till några butiker i Highland Park sen blev det promenad hem.

Ikväll ska jag hem till Nicolle och äta pizza och kolla på skräckfilmer(!), det blir väl vårt Halloweenfirande skulle jag gissa. De sa att vi skulle klä ut oss men jag kände inte för att spendera pengar på maskeradkostym som jag bara använder en gång :P Den tidigare AuPairen lämnade några masker i mitt rum som jag kanske kan använda :P jag ska nog hitta på nått ;) haha

Ha det gött!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0