The Windy City!

Idag båste det jättemycket! Men vi har ändå typ 16 grader ute så det är helt ok :) Men idag var det sophämtning och jag kunde se att en tunna hade vält och det flög saker längs gatan ! haha som tur var var det inte våra!
Idag har det varit en väldigt bra dag!
- Lite prat på Skype med pappa imorse innan jag åkte på konståkningsträning
- Träningen gick jättebra! Jag tränade på min himmelspiruett, de som känner mig i konståkningsvärlden vet att jag gör himmelspiruett åt sidan istället för bakåt, men idag tränade jag på att gå bakåt och det gick förvånandsvärt bra! Båda coacherna blev väldigt imponerade ;)
- Skype med mamma i en och en halv timme! <3
- Massa ärenden att göra innan Haleys födelsedagsfest ikväll!
- Snart kommer Haleys kompisar hit för sleepover party! Jag ska vara här i ett par timmar till sen går jag över till Lydia och har filmkväll (Disneykväll :D) och sover över där! :)
See yaa!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0