Söndag 23/10-2011

Blev att gå till yogan själv idag eftersom Lydia är borta i LA med sin värdfamilj och Sophie skickade sms och sa att hon inte orkade. Så jag drog mig upp ur sängen och åkte iväg själv, men det funkar det också! Efter yogan träffade jag Robyn, Tammy och Nicolle. Vi åkte runt lite i Nicolles bil, sen åt vi lunch (frukost för mig). Efter det hade vi ett cluster meeting. Alla au pairer i området träffades och hade pumpkin carving. Det var kul men jag blev klar ganska snabbt med min pumpa så då hjälpte jag Tammy lite med hennes, hon behövde hjälp :P Sen hittade jag en fotboll i en buske så jag och Nicolle spelade lite fotboll ett tag också :P

 
Pumpkin carving!                                                                                Jag och Tammy!

 
Tammy gjorde Svampbob :P


Alla tjejer i mitt cluster! :)


Efter vårat cluster meeting åkte jag, Tammy, Nicolle och Robyn till ett Haunted House ca 40 minuter bort. Det är klassat som det läskigaste spökhuset i Illinois. Det var hur kul som helst! 16 dollar kostade det, typ 100 kr, och det var verkligen värt pengarna! Jag var livrädd och skrek typ hela tiden! Vid en punkt separerade de mig från resten av tjejerna så jag fick gå helt själv! Det var en mörk labyrint med massa läskiga typer i som kom och skrämde en, och där gick jag runt helt ensam! Ni kan ju gissa om jag var rädd! Jag blev hur glad som helat när jag äntligen hittade de andra där inne också! Min röst är helt kas idag för att jag skrek så mycket igår :P haha! Men det var väldigt roligt och verkligen en sak som jag är glad att jag gjorde! :D



Man fick tyvärr inte ta kort inne i The Haunted House, men jag tror vi ska beställa ett kort som de anställda tog av oss där inne. Jag lägger upp det när jag får det :)

Kommentarer
Postat av: SANNA

Får jag ihop pengar att hälsa på hos dig så vill jag gå där :P om du vågar igen ^^

2011-10-25 @ 05:01:30
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0