Söndag 16/10-11

Dagen började med yoga med Lydia och Sophie :) När jag kom hem fick jag göra mig klar väldigt fort för sen kom Nicolle, Tammy och Robyn och hämtade upp mig. Då åkte vi och åt lunch sen mötte vi upp med Megan och Angela och vi alla åkte och spelade glow golf, självlysande mingolf man spelar i mörker! Sen skulle vi hem till Tammy men på vägen dit stannade vi och tog lite kort och fånade oss och hade kul! Sen hem till Tammy och spelade lite spel, sen åt vi middag och sen skjutsade Nicolle hem mig. Jag hade en väldigt rolig helg den här veckan! Nu blir det att hoppa i säng så jag är redo för ännu en jobbvecka imorgon!
Godnatt! Kramar Elin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0