Sommarvärme!

Har haft en väldigt bra fredag idag! :D
Ca 27 grader var det idag och det va hur skönt som helst! Det har varit varmt hela veckan men varmast var det idag, och varmt ska det bli fram till på måndag också! Yey! :)
Det gick väldigt bra på min konståkningsträning idag! Hade inga problem med knän eller fötter så det kanske börjar bli bättre :)
Fick ett brev med posten idag också! Det lyser alltid upp min dag! Det var ett brev från moster Lotte med choklad i! Åh ni kan ju gissa hur glad jag blev :D Tack tack tack!!!! <3
På kvällen träffade jag Tammy och Nicolle. Vi hade bestämt oss för att åka till ett spökhus som vi hörde skulle vara bra. Men när vi tittade på en film om det stället på deras hemsida så såg det inte läkigt ut alls.. Så vi struntade i det! Vi åkte till Six Flags istället och åkte två berg-och-dalbanor, mer hann vi inte med för det var väldigt mycket folk! Men vi hade kul! Vid en punkt kom en av de läskiga, utklädda människorna som är där under oktober och jagade efter Tammy! Hon sprang runt helt livrädd och jag och Nicolle stod och skrattade åt henne! Det är vänskap det ;) haha
Ikväll började ännu en judisk högtid, Yom Kippur. Min värdfamilj ska fasta från solnedgången idag till solnedgången imorgon. Men det ska inte jag göra :P Imorgon ska de gå till synagogan och jag ska hämta upp de under dagen. Sen har de bjudit hit typ 60 pers imorgon kväll för middag! Så jag blir nog att hjälpa till lite innan det också.
Nu ska jag strax sova! Ha det underbart! Kramar! :) <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0