My weekend

På lördag kväll åkte jag, Tammy och Robyn hem till Nicolle. Nicolles nya AuPair kom i torsdags så det var första gången jag träffade henne, hon heter Elie och hon är från England. Hon var väldigt snäll! Vi beställde pizza och kollade på The Hills Have Eyes 2, usch och blä och fy! Jag hatar skräckfilmer :P De bestämde sig även för att klä ut sig pch ta kort :P de var typ ombytta i typ en halvtimme sen bytte de om igen :P inte värt att köpa en dräkt för det tycker jag :P Efter filmen sov vi över hos Nicolle :)



Cupcakes :)


Tammy, Elie och Nicolle :)


På söndagen bestämde vi oss för att åka till Chicago och visa Elie, det var jättelängesen jag var där senast så det var skoj! Det blev att ta många kort vid The bean ;) sen åt vi lunch och sedan började vi åka hem igen. Så vi var bara där ett par timmar kanske, men de var skoj! På väg hem stannade vi vid huset från Ensam Hemma filmerna och lekte turister :D hihi! Vi åkte hem till Nicolle igen och kollade på Halloween, den var inte läskig :P vi satt och skrattade för att den var så dålig! Sen skjutsade Tammy hem mig och jag hade middag med min värdfamilj :)


Påväg till Chicago stannade och tittade på lutande tornet :P


THE BEAN :D


Elie, jag, Tammy, Nicolle och Robyn :)


Ensam hemma huset !


//ELIN <3


Kommentarer
Postat av: SANNA

The Hills Have Eyes 2 har jag, den är så dålig. Jag gillar inte när det är blod och tarmar och våldtäkter med i filmerna.... Du gillar verkligen den där BÖNAN/THE BEAN du! :P MISS YOU <3<3

2011-10-31 @ 22:18:15
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0