Lördag 22/10-2011

Lördagen var inte så speciell, vi fixade några pumpor hemma hos Robyn sen träffade Nicolle för lunch sen var hon tvungen att jobba. Jag fick också lov att jobba, så jag var hemma till 4 och började jobba kl 6. Jag tog ungarna ut på middag, sen åkte vi hem och tittade på film. Först såg vi alla på Easy A, sen började jag och Ben titta på Transformers 3 men vi stängde av den efter halva filmen för den var helt kass! Se den inte :P Mina värdföräldrar kom hem under de andra filmen, så efter vi slutade titta gick jag ner till mitt rum och sooov!!


 
Pumpkin carving hemma hos Robyn! Jag gjorde en katt, Robyn gjorde en varg och Tammy gjorde ett scary face!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0