It's FRIDAY!!

Imorse var det frost på bilarna! (Inte våra bilar för de stod i garaget :P men på andras bilar som stod ute på gatan!) Japp, så nu börjar det bli kallare här. Tror det var typ 3 grader när jag skjutsade ungarna till skolan i mors. Nu är det drygt 10 grader.

Snart ska jag åka och hämta hem Haley från skolan sen om några timmar ska vi åka till Six Flags jag och hon! Det ska bli skoj! :D Hon är väldigt orolig om hon kommer bli rädd för alla utklädda människor där :P Vi får se hur det går! Vet inte hur länge vi blir där, vi åker dit till 5 och stannar tills hon tröttnat antar jag.

I morse hade jag konståknings träning också! Det var skoj! Landade öggel ;) Min toelop är kass, men det visste vi redan, haha jag har börjat acceptera att den aldrig kommer bli bra nån gång :P

Nu ska jag åka iväg och tanka bilen och lämna tillbaka några filmer till biblioteket innan jag hämtar Haley!
Ha en toppenfredag människor! :D <3 KRAM!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas ni hade kul på six flags!

2011-10-22 @ 08:53:57
Postat av: SANNA

Men då har vi ju ungefär lika med värmen nu ju! ^^ När ska vi prata igen? :) Jag har fixat ett headsett till datorn får se om det hörs bättre nu! :) Och du kan klara allt inom konståkning bara du tror på det och bestämmer dig ^^ Vi vädurar är ju envisa! ;) KRAMAR<3<3

2011-10-22 @ 20:11:59
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0