Tisdag

Rätt så lugn dag idag! Trots att Haley inte hade skola idag. Jag skjutsade henne och Samantha till köpcentrumet runt kl elva sen har jag varit ledig fram till nu, för Samanthas mamma hämtar dem sen och skjutsar till dansen. Jag ska hämta Ben från skolan och cirkus 20 minuter sen hämta Haley från dansen kl fyra. Och, hör och häpna, ikväll ska jag träffa en svensk AuPair ;) Elsa kom till Highland Park i torsdags och ikväll ska jag träffa henne för första gången, kul! Ska bli skoj att prata svenska igen och inte sitta framför en dataskärm!

Igår kväll förresten var jag bjuden på middag hem till Lydia. Hennes värdmamma ville prova laga kalkon innan Thanksgiving på torsdag. Det var väldigt gott! Men den riktiga Thanksgiving dinner blir på torsdag och det ser jag fram emot! Jag ska med min värdfamilj hem till deras kusiner som bor mer Downtwn Chicago, så jag tror vi blir att vara lite där också under dagen. Det ska bli kul iaf!

Just nu sitter jag här och dricker min julmust! MMMM! Julkänslorna börjar komma nu! :D Bara snön som saknas! Hur sjukt är det att det är december nästa vecka och det inte är nån snö?? Men jag klagar inte :P jag vill bara ha snö på julafton, sen är jag nöjd ;) hihi! Men nu måste jag röra på mig! Har några småsaker jag måste fixa innan jag åker och hämtar Ben!



Ha det bäst!! <3 Kram!


Kommentarer
Postat av: SANNA

Det konstigaste är att det inte är någon snö här! :o Det brukar det vara nu :P Tack för Thanksgivingkortet förresten! :D Fick det igår! :) LOVE IT BOO!!!!!<3<3<3

2011-11-23 @ 00:17:27
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag har också köpt julmust, men håller på den till 1:a advent. Ingen tjuvstart här inte! På söndag ska ljusstakarna fram och julgardinerna i köket upp, tror att jag tar fram alla julgrejer redan då förresten. När vi kommer hem ska de ju plockas undan, så vi kan lika gärna julpynta tidigt i år. Ha det bra!

2011-11-23 @ 07:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0