My Weekend

I lördags var jag med Lydia och Sophie och Lydias lilla värdbarn Kai på förmiddagen. Vi åkte till en park som skulle ha massa djur man kunde träffa och mata men när vi kom dit var det bara gräs :P så vi lekte lite med Kai i en lekpark och lät han springa runt lite. Sen skjutsade vi hem Sophie för hon skulle jobba och jag, Lydia och Kai åkte och åt lunch.
Efter lunchen skjutsade Lydia hem mig och sen mötte jag upp med Robyn och Tammy. Vi åkte till Target och jag köpte vinterskor.. Sen åkte vi hem till Tammy och var där tills Tammy skulle träffa några andra tjejer (de skulle gå ut på kvällen), då skjusade hon hem mig och Robyn till Robyns hus. Jag och Robyn åkte och åt middag på Fuddrockers sen åkte jag hem.

På söndag morgon tog vi tåget till Downtown Chicago (Jag, Lydia,, Sophie, Elie, Robyn och Tammy) för vi skulle på ett cluster meeting på House of Blues. Det är en brunch med massa god mat och sedan en föreställning av en gospelkör. Det var mycket roligar än vad det låter :P Vi hade väldigt roligt och det var hur många Au Pairer där som helst! Bland annat träffade jag en av tjejerna som jag delade rum med på orientation, det var väldigt kul att träffa henne igen!
På kvällen var jag, Elie och Robyn hemma hos Robyn och tittade på film, sen åkte jag hem och sov för att vara pigg och glad inför nästa jobbvecka!
Kramar! :)
(Har några bilder från helgen men jag orkar inte alls lägga upp de just nu :P kanske imorgon..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0