Let it Snow!

Igår gick mesta tiden åt att skriva uppgifter till min performing arts class, jag gjorde klart den sista i morse och lämnade in dem idag på lektionen. Så nu är det klart iaf!

Idag hade vi klass som sagt och efter det åt jag lunch med Tammy sedan hämtade jag Haley från skolan och vi åkte till ishallen för hennes konståknings träning. Efter hennes träning åkte jag hem och pratade lite med mina värdföräldrar innan jag åkte hem till Tammy. Vi beställde pizza och tittade på Grey's Anatomy och Vampire
Diaries. Riktig mysig tv kväll :) men nu är det uppehåll med Vampire Diaries till januari! Tråkigt :('

 
Haha ja vi har köpt VD tröjor :P haha! Don't judge me!

Menmen, imorgon är Haley ledig från skolan och Ben är i skolan från kl 10am till 8pm! Robotics tar upp mycket tid för pöjken! Haley sover över hos en kompis ikväll så jag ska hämta henne imorgon efter min konståkningsträning sen får vi se vad jag ska göra resten av dagen. Anledningen till att de är lediga är att det är Veterans day imorgon. Sen är det helg! Yey! :D

ÅH förresten idag kom den första snön! Inte mycket men iaf :P Tammy blev helt till sig för det var typ andra gången hon sett snö i hela sitt liv, så är det väl när man kommer från Sydafrika :P hehe

Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Men här lyser snön med sin frånvaro, inte den minsta gnutta inom synhåll. Förra året den här tiden hade vi både snö och rejält kallt. Men ingen brådska med det för min del...

KRAM!

2011-11-11 @ 12:00:34
Postat av: SANNA

Ofta ni fick snö före oss, ni som hade det varmt så länge. Men här är det typ snö i 6 månader så jag slipper det görna just nu :) <3<3

2011-11-11 @ 20:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0