Hejdå Nicolle!

Idag var vår Performing Arts klass inställd! Så jag åkte med Tammy hem till Nicolle och spenderade några timmar med henne innan hon skulle åka. Just nu sitter hon nog på ett flygplan och sover på väg hem till Australien. Jag kommer verkligen sakna Nicolle! Helt sjukt hur nära man kommer människor som man inte alls har känt så länge, inte kul att säga hejdå och inte veta om man någonsin kommer träffas igen.. Men förhoppningsvis träffas vi nån gång mer i framtiden! Det är bara att vänta och se!

Nu på kvällen var jag hem till Lydia och jag, hon och Sophie kollade på en film i hennes hemmabio. Hennes värdföräldrar var inte hemma för de var på sjukhuset, för Lydias värdmamma ska kanske föda barn idag! Typ två månader för tidigt! Hoppas inte. Får se imorgon :P

Nu ska jag sova!! Godnatt kära vänner <3 KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0