HAPPY THANKSGIVING!

Om typ en halvtimme ska jag och min värdfamilj åka till deras kusiner där hela tjocka släkten ska komma för Thanksgiving dinner (middag kl 3 på eftermiddagen, jag fattar det inte riktigt men okej :P). Jag gick upp rätt så tidigt i morse och har hunnit duscha, scrapbooka och kollat på massa avsnitt av 24 på datorn :P hehe! Jag har inte ätit nånting alls! Så nu börjar jag bli lite hungrig, men vad jag har hört så handlar Thanksgiving bara om mat så det är väl bra om jag är hungrig då! :D
Ha det bra! Kramar Elin<3

Kommentarer
Postat av: mamma

mat och att vara tacksam, för att du har så bra föräldrar kanske? :-)

2011-11-24 @ 21:26:01
Postat av: Andreas H

Wooohoooo! 24!! hhíhi har du kommit långt i serien/serierna?

Kram Andreas

2011-11-24 @ 22:22:51
Postat av: Andreas H

Wooohoooo! 24!! hhíhi har du kommit långt i serien/serierna?

Kram Andreas

2011-11-24 @ 22:23:09
Postat av: SANNA

Inte visste jag att du kollade på 24 :P HAPPY THANKSGIVING 2 YOU 2 SWEETNESS! Jättefin bild på dig var det också. Love u!!<3<3

2011-11-26 @ 04:42:14
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0