4 månader

Förlåt att jag inte uppdaterat något den här veckan. Jag har bara inte orkat, sorry!
Jag orkar egentligen inte uppdatera nu heller men eftersom det idag är 4 månader sen jag kom till USA så kände jag att ett inlägg behövdes! En tredjedel av mitt Au Pair år är nu avslutat och det har gått hur snabbt som helst!

Nu blir det sängen för mig! Lördag imorgon, egentligen är jag ledig men jag sa att jag skulle följa med värdfamiljen till Bens robottävling :P Det kan bli intressant! Uppstigning kl 8 imorgon så godnatt människor! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, tänk vad tiden går. Det var högsommar då du for, och nu är det snart adventstid. Vi syns om 4 1/2 veckor!

2011-11-20 @ 12:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0