11/11-11

Idag hade jag konståkningsträning på morgonen, sen hämtade jag Haley hos en kompis hon sov över hos. Sen skjutsade jag Ben till skolan. Jag och Haley åt lunch och kollade på film. Sen hade Haley privat träning med sin konståknings coach i en halvtimme och sedan friåkning i en halvtimme, jag bestämde mig för att åka också - så nu har jag äntligen åkt skridskor med Haley! Det var skoj :) När vi kom tillbaka hann vi inte vara hemma så länge innan min värdpappa kom hem och sa att jag var ledig. Så jag mötte upp Tammy och Robyn och åt middag och gick runt lite i köpcentrumet. Innan jag åkte hem åkte jag och hyrde en film, Bad Teacher, väl hemma blev det att ta det lugnt framför TVn och göra lite scrapbooking. Nu är jag väldigt trött och jag måste upp rätt så tidigt imorgon så, time for bed!!

BTW! Idag fyller bästa Angelica 21 år!!! Grattis Ancos! :D <3
:D <3

GOD NATT!! <3

Kommentarer
Postat av: SANNA

Bad Teacher såg jag med Maria när den gick på bio här :) Haha nu minns jag inte så mycket men jag minns att det var lite konstiga personer och att Marshall från HIMYM var med :) <333

2011-11-12 @ 08:24:00
Postat av: ancos!

tack elin!! :) <3

2011-11-12 @ 11:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0