Vovven :)


Igår kväll pratade jag med Au Pairen som jobbar i familjen som jag ska komma till. Hon är från Sydafrika och hon var väldigt snäll :) Hon berättade lite om hur det är att jobba där och vad man kunde göra på fritiden och så vidare. Det känns som en väldigt bra familj men jag tror även att jag kommer få väldigt mycket fritid, så skridskorna får följa med så jag kan spendera massa tid i ishallen ;) hihiihi!

Igår var jag även till sjukhuset och skulle fixa med min hälsokontroll som behövs för min ansökan. Jag måste testa mig för tuberkulos (jobbigt), så jag var till doktorn idag och ska även dit på måndag. Sen på tisdag åker vi till Grekland! :D Jippie!

Jag känner mig lite trött idag :P det blir nog bara en massa slapp och mys med Zitor :) <3



Kram!

Kommentarer
Postat av: SANNA

I Love You Both!! :) <3

2011-05-20 @ 14:12:57
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0