Visum

Idag började jag och mamma kolla på ALLA papper som jag fått gällande visum. Det är rätt så mycket som ska göras innan jag får åka till ambassaden i Stockholm, men det får vi klart under veckan! Jag skulle fylla i ett dokument på internet idag och det tog typ två och en halv timme.. jag fick börja om typ tre gånger för sidan var helt konstig :P men till sist blev jag klar!

Annars då. Imorgon är det 2 veckor tills klassen åker till Grekland på studentresa :D det är också bara 1 månad kvar till studenten då! 1 månad!! HEEELT SJUKT!!!!! :D

LÄNGTAR SÅÅ!! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ahhhhhhh du har en blogg!!!! Vad kul! Jag kommer vara din trognaste foljare hihihi :)

Och ar inte visumspapprerna roliga sa sag? sen kommer du fa spendera ungefar 1,5 timme i ko, UTANFOR ambassaden och sen sitta pa nagra konstiga stolar dar inne i kanske 2 timmar till. Sen far du tre fragor som tar tva minuter och sen e det over.

Tankte bara forvarna dig :) Hihihi

Saknar dig Elin! <3 Vi maste leka massor i sommar innan du aker!

2011-05-24 @ 04:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0