IMORGON!!!


STUDENTEN IMORGON!!!!!!! :D
Tiden går så fort! AAhh jag kan inte fatta att det är imorgon som jag tar studenten!! :D Imorgon! Det är helt sjukt!!  De här tre åren på soltorg har gått så otroligt snabbt! Och jag har haft jättekul och fått såna underbara vänner :D <3

Idag hade vi avslutningslunch i skolan alla treor, kyckling och potatisgratäng blev det! Sen började det spöregna ute när vi skulle åka och köpa jordgubbar, så då struntade vi i det :P När det slutat regna var vi iväg och fixade vagnen tills imorgon :D


Blev lite kort tagna när vi satt i bilen och tänkte vänta ut regnet :P


Flaket! :D

Imorgon har min klass fotografering 06.45 utanför skolan, så det blir att ställa klockan på 05.20, skoj ;) Ska försöka gå och lägga mig snart så att jag iaf är lite utvilad imorgon! Ha det gött! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0