Hedemora

Nu är jag i Hedemora hemma hos mina kusiner :) just nu står huset tomt men snart kommer moster och kusiner hem så då blir det livat!
Träffade nyss Ellen och vi åt lunch på Lappens, hamburgare fick det bli :) Det var så kul att prata med någon som också ska iväg och jobba som Au Pair. Vi pratade om våra familjer och om vad vi ska göra där och sånt. Ju mer vi pratade desto mer nervös blev jag! Det ska bli så spännande att åka till USA och uppleva massa nya saker! Om mindre än 4 veckor så är jag där!! Det är HELT SJUKT!!! Jag ser såååå mycket fram emot det!! :D Hoppas jag och Ellen kan hålla kontakten när vi är där, det skulle va skoj :D
Har inte så mycket mer att skriva nu :P Hej så länge! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0