Easy A


                                             

Jag och Sanna såg Easy A som hon hade hyrt tidigare i veckan. Jag tyckte den var väldigt bra och rolig! Se den!! ;) Sen pratade vi kollade lite på peace and love schemat, Peace and Love nästa vecka juu!! Jag ska äta pommes :D det är nog det jag ser mest fram emot.. :P haha nej då det ska bli skoj ;)

                    
Guud vad jag kommer sakna min Sanna!!!! Vi får skypa varje dag!! ;) <3 (Och ja, jag vet att jag är ascool på bilden så ingen idé att kommentera ;) haha!

Imorgon är det midsommarafton och vi ska till Nils stuga och grilla, basta, bada och sånt :D skoj! Glad midsommar till alla om jag inte hinner skriva imorgon! ;) Heejdå och godnatt!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0