3 veckor !

Idag var jag till stugan och skulle måla. Målade en stol sen tog jag med hunden och åkte hem. Sen på eftermiddagen har jag rensat på rummet, det är så kul när man hittar saker som man hade helt glömt bort eller som varit borta i flera år :P Ikväll ska jag träffa Sandra och Ottis och vi ska boka tåg till Stockholm för vi ska till Grönan! :D vet inte när de blir men det bestämmer vi väl ikväll :P Blir nog att se på nån film med dem också :) Skoj!
.
Om 3 veckor är jag nog framme i New York just nu. Det är helt sjukt!! Det känns som att det är massa grejer jag vill hinna med innan jag åker, jag kommer inte hinna allting! Jag måste verkligen börja tänka på packningen nu, jag måste också köpa presenter till min Aupair familj, och det vill jag inte göra i sista minuten. Peace and Love tar ju upp hela den här veckan så det blir väl nästa vecka jag får ta tag i det!
Kramar!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0