XXI

Idag efter jag kört ungarna tll sina läger träffade jag en annan Au Pair som heter Megan. Hon är från Sydafrika och väldigt snäll :) I september så har hon varit här i två år så då åker hon hem, de är lite tråkigt. Men idag kommer det en ny AuPair till min gata! Det är ju skoj! :D

Jag och Megan åkte till ett mall här i närheten och jag köpte ett par toppar på Forever 21. Sen var jag på Starbucks för första gången också! Jag tog en strawberry-cream frappuccino och en liten munk! De var gott!

Nu äter jag kakor! Hörs sen! <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ahhhh Starbucks! <3 Forever21! <3

Och så uppskattar jag att läsa att du också äter munkar och kakor å grejer. Sånt gjorde ju jag alldles för ofta när jag var där ;) Hihi!

2011-08-07 @ 22:11:53
URL: http://lisasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0