All in

Andra jobbdagen är avklarad. Jag gör inte så mycket under den här veckan för båda ungarna är ju på läger. Nästa vecka ska kanske tjejen vara hemma istället så då blir det lite mer jobb. Idag körde jag de till sina läger och sen var jag iväg och köpte några linnen till tjejen. Sen har jag skypat med Ottis lite, ätit och bara tagit det lugnt :) Skön första vecka! Jag har inte varit helt ensam här i huset de här första dagarna, för det har varit någon här hela tiden och fixat kaklet i köket, men efter imorgon förmiddag är de klara. I helgen kommer det folk och fixar golvet i köket så då ska jag följa med till Chicago och sova på hotell där :) Ska bli skoj att äntligen få se Chicago!


Mat! Hemlagat tortilliabröd typ, kyckling, nått kolaktigt :P, jordnötsås och jordnötter! Och frukt! Gott :D


Jag och H (tjejen) lekte lite med magneter och gjorde en väldigt snygg papegoja :D hihi

Nu är det middag snart! Pasta skulle det bli! Hörs!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0