Day 2


Dag 2 här på hotellet börjar gå mot sitt slut. Kl är typ halv elva nu och jag är rätt så trött :P Vi håller till på hotellet Sheraton i Stamford. Jag delar hotellrum med två till tjejer som också ska vara runt Chicago. En av dem är från Tyskland och den andra från Costa Rica. Igår natt sov jag i en av de stora sängarna och de var jättesköna! Inatt är det min tur att ta den lilla sängen, men det ska nog gå bra det också :P

Jag har inte sett New York City än men imorgon ska vi dit i 6 timmar på tour :D SKOJ!! Min värdfamilj hade varit väldigt snälla och betalat touren i förväg fick jag veta i går kväll :) så snällt!
Idag var det många som fick paket från sina värdfamlijer, jag bland annat ;) jag fick ett brev från familjen och ett paket med godis :D Väldigt snällt av dem!! :D



Idag hade vi långlunch på ca 2,5 timme (vi åt tacos!) så vi gick iväg till ett köpcentrum här i närheten, vi hann bara in på en affär, forever 21, sen fick vi lov att gå tillbaka :P Hittade massa fina grejer men jag bestämde mig för att inte köpa nånting, min resväska vägde redan för mycket när vi åkte hit och jag tror att amerikanarna kan vara lite mer strikta med det där :P jag måste packa om väskan innan jag flyger på torsdag!

Idag slutade orientation kl 19, då blev det middag; pizza och kakor :P sen tog vi en tripp ut på stan igen, denna gång gick vi till Target. Jag köpte inget ;)

Köpcentrumet fick en liten dålig bild, sen har vi Josefine, Sanne och Natalie på den andra bilden :)

Ser fram emot New York imorgon!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0