My happy ending


Harry Potter filmen var jättebra!! Det var en kul sista grej att göra med Sanna innan jag åker, hon åker bort imorgon så hinner inte träffas nå mer innan måndag då jag åker! Vi har ju sett de flesta av Harry Potter filmerna tillsammans på bio så det var tur att vi hann se de sista tillsammans också :) Anna var också på bion så jag fick säga hejdå till henne också! <3

 
Kommer sakna dig jättemycket Sanna! Men tiden kommer gå så fort så snart är jag hemma igen! <3


Innan bion var vi i Valsan och pappa skulle visa mig hur man vindsurfade! Det tog ett tag innan det gick, i början blev jag bara väldigt irriterad på både seglet och brädan som aldrig gjorde som jag ville haha! Men efter ett tag så gick det rätt så bra i alla fall ;) Bra för första gången måste jag säga! Bättre än Joel iaf ;) hihi!

 
 

Presenterna till värdfamiljen blev inslagna idag också! Imorgon måste jag fortsätta städa ihop mitt rum, men jag har inte så jättemycket kvar nu. Skönt! Har inte så lång tid på mig med rummet imorgon för sen ska jag upp till Valsan med vännerna för grillning, bad och övernattning :) skoj! 
 Presenter!

Godnatt!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0