Weightless


Idag var jag iväg med mamma och köpte lite saker som jag kände att jag behöver till USA. Nästan allting är nerpackat i väskan nu också, tror jag :P vet några saker som inte har packats än och jag kommer säkert komma på något mer som jag vill ha med. Det blir nog inget problem med att det väger för mycket, om jag får något problem så är det att det är ont om plats.. men det löser sig!

Imorgon ska jag åka med mamma och kolla efter presenter till värdfamiljen :) Sen ska jag till Hedemora och sen hem till morfar och där ska jag tälta med småkusinerna, det blir nog sista gången jag träffar dem innan jag åker <3 

Just nu är jag hur trött som helst så det blir nog en tidig kväll idag ;) Hejdå folk! 

                                   

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hej, hur lång tid är det kvar tills du åker nuuu? :) :D hihi, spännande :P

2011-07-11 @ 03:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0