Up

Under dagen skulle jag iväg till en affär och lämna tillbaka grejer åt mina värdföräldrar. Jag var säker på att jag hade kört vilse men tro det eller ej, jag hittade och jag körde inte fel en enda gång! Det här är inte alls likt mig :P haha! Den affären ligger nästan bredvid gymmet som jag kommer att joina, ska ta tag i det där under de kommande veckorna. Nästa vecka ska jag också fixa mitt bank konto.

Efter ungarnas camp idag skulle jag och H göra suddgummin med nån lera som fanns. Vi skulle forma leran sen stoppa dem i mikron i typ en minut, då skulle det bli sudd! Vi satte in de i mikron sen började jag göra rent bordet, när jag titta upp sen så ser jag att det ryker mikron! AAh inte bra!! Men det gick bra, det luktade bara bränt i hela köket sen men det försvann. Och det suddet som jag gjorde var det enda som blev förstört.. typiskt :P haha! Ännu ett bevis på att jag inte är så bra i köket! ;)

Såå snygga! :D

Snart är det sängen! Godnatt :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman! Nu har vi lämnat

Norge och kan åter läsa din blogg. I natt sover vi på värdshuset

Vargen i

Vemdalen och i morgon åket vi hem. Ha det bra hälsar mamma och pappa

2011-07-28 @ 20:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0