Sunday

Tycker det är tråkigt med inlägg utan bilder men jag har tyvärr inga att lägga upp än, jag har inte ens fått in bilderna från New York på datorn än :P har inte riktigt haft tid. Sorry!

Igår gjorde vi inte så mycket under dagen, jag följde med och handlade och sen satt jag med i bilen med värdpappan när han körde runt och visade mig var ungarna ska gå på läger nästa vecka. Imorgon, måndag, blir min första jobbdag! Det blir inte så jobbigt, jag ska köra de till sina läger på morgonen och sen hämta de på eftermiddan. Jag är alltså ledig under dagen :) Men imorgon ska jag tvätta för första gången, det kan ju bli intressant :P haha!

Igår runt kl 17 blev jag upphämtad av tre stycken andra AuPairer här i området och vi åkte hem till en av de och grillade och tittade på film. De var kompisar med den AuPairen som jag tagit över för så de känner redan varandra väldigt bra. Hemma hos henne kom det två till senare, så vi blev 6 st totalt. De var väldigt snälla allihopa :) den yngsta av de är 21 och fyller 22 snart så jag är ju yngst av alla :P De flesta av dem åker hem snart också så det är ju lite tråkigt, men det kommer ju nya AuPairer hela tiden så det är nog ingen fara. När en av tjejerna skulle köra hem mig sen körde hon lite vilse :P vi hamnade i nästa stad typ och där var den nån marknad med massa karuseller och dans poch sånt! Vi gcik runt där ett varv och skrattade om hur vi hade kommit dit :P det är ju okej att inte jag hittar, jag har varit här i två dagar, men hon har varit här i ett och ett halft år :P det var lite kul haha

Idag ska jag ut med värdpappan och köra bil för första gången! Det ska nog gå bra, jag är inte orolig :) Deras bil är bara väldigt mycket större än den jag är van med att köra hemma :P men det ska nog gå bra!

Många amerikanska familjer äter ute typ varje dag men min familj lagar mycket mat. Värdpappan är typ kock så han lagar maten här. Min familj verkar bry sig väldigt mycket om kalorier och att äta nyttigt, och det är ju bra! Men när vi var och handlade så köpte de en vanlig coca-cola åt mig för jag tycker verkligen inte om light :P haha

Nu ska vi strax äta lunch och sen blir det nog ut med bilen :) Ha det bra! Kramar!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tror säkert att det gick bra med bilkörningen, du är en duktig chaufför. Känner mig mer orolig för tvättningen :-) men du fixar nog det också! Kram från mamma

2011-07-24 @ 20:05:17
Postat av: Jonna (Sannas syster)

Jättespännande att få läsa om vad du har för dig på andra sidan Atlanten :)

2011-07-24 @ 21:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0