Just the Way I'm Not

Igår kväll träffade jag Megan, Tammy och Nicolle! Vi var hemma hos Nicolle och spelade ett spel som hette Phase 10 och jag var så överlägsen haha :P nybörjartur! Det var skoj :)

Idag var det såå mycket trafik! Jag trodde först att vi skulle bli väldigt tidiga men sen blv det bilkö! Det var ett trafikljus som var sönder, igen. Så ungarna blev ett par minuter sena till sina läger men inte så farligt.

Efter jag hämtat ungarna ska vi åka till Chicago nästan direkt. Det ska bli skoj! Imorgon kväll ska vi gå på cirque du soleil! Det är det enda som vi har planerat. Men det ska bli en kul helg i Chicago!

Hejdå! <3

Kommentarer
Postat av: farmor och farfar Cissi

Vad bra att du verkar trivas over there Här hemma går allt sin gilla gång Vi har varit i fjällen och spelat golf.vandrat och plockat hjortron. Mikael och Solveig kom upp en kväll på motorcykel och övernattade,trevligt. Idag ska vi åka till Hedemora och heja på Joel när han kör enduro. Ha det bra Elin och en stor kram från oss alla.

2011-07-30 @ 09:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0