First Day Of Work


Idag har jag kört ungarna till sina läger de har den här veckan. Och jag körde inte vilse en enda gång! Stolt! :D Sen var det hem och ta hand om den jädrans tvätten.. har aldrig tvättat själv i hela mitt liv så jag var lite nervös för det där. Jag la i en maskin med deras sängkläder och så och jag tyckte det gick rätt så bra, men sen efteråt märke jag att jag gjort en liten tabbe :P tänker inte skriva det för då skäms jag! Hahaha!! Nej usch vad jag hatar att tvätta. Efter det här året vill jag aldrig tvätta igen! Jag har inte talang för det där :P haha!

Idag har jag skypat med både familjen och med Sanna. Jag panikfrågade mamma om tvätten så får se om jag gjorde rätt eller inte :P då skyller jag på mamma ;) Fick se lilla vovven där hemma också <3 Sakna!

Jag har även åkt till en affär idag och lämnat tillbaka grejer som mina värdföräldrar inte skulle ha. Jag körde lite vilse då bara :P jag hamnade i fel fil så jag fick lov att svänga och då visste jag inte var jag var nånstans!

Om ca 40 minuter ska jag åka tillbaka och hämta barnen från lägrerna igen. Hoppas det inte är så mycket trafik!

Hejs!! <3

Kommentarer
Postat av: SANNA

Skriv vad du hade gjort för fel till mig :D <33

2011-07-25 @ 21:30:52
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/
Postat av: sandra

Åh vilken fin bloggdesign ! :D



Jag måste ju också lära mig tvätta snart :o , förhoppningsvis ska jag inte behöva tvätta någon annans kläder så jag ska behöva oroa mig för att göra någon tabbe med andras kläder ;p. Aja trots tvättningen så verkar du ha det väldigt bra ! :)<3

PS. jag vill också veta vad du gjorde för fel :D

2011-07-25 @ 22:00:53
URL: http://sandrahaga.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja om man inte tänker på tvättningen så är allt kanonbra :D och jag kommer ju bli bättre och bättre med tiden :)



Haha jag kommer inte säga vad jag gjorde för fel!! då kommer ni skratta! :P haha

2011-07-25 @ 23:45:43
URL: http://elinniusa.blogg.se/
Postat av: Lisa

de låter ju som att det går på räls! :D Heja elin! Tvättmaskinen kommer bli din vän snart! ;)

Vad gjorde du för fel? Glömde tvättmedlet? Tvättade för varmt? Hihihi

2011-08-07 @ 22:07:38
URL: http://lisasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0