Dag 3 - Dag 4


Höjdpunkten på dag 3 var utan tvekan touren till New York! Får skriva om det sen för nu är det dag 4 och vi ska snart ner och äta frukost och sen börjar utbildningen kl 8. Jag känner inte att jag mår så himla bra idag, jag har ont i halsen och jag tror jag kan ha feber.. jobbigt. Men det struntar jag i, för ikväll ska jag flyga till Chicago och äntligen få träffa min värdfamilj :D Skoj!!

Nu måste jag packa om min resväska för den väger alldeles för mycket, får se om jag får checka in min andra väska också, får se hur tung den blir :P Kram!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Krus på dig. Ser fram emot att höra hur New York turen var.

2011-07-21 @ 15:18:48
Postat av: mamma

Hoppas du inte blir alltför sjuk. Alla vi härhemma har också ont i halsen, men jag har klarat mig bäst. Joel och pappa har haft feber de med... Tycker liksom pappa att det ska bli kul att få läsa om New York touren! Kram från mamma

2011-07-21 @ 15:55:12
Postat av: SANNA

Förlåt för att detta är det första jag kontaktar dig med, men hur fick man in hader på bloggen? Jag råkade sabba min. ÄLSKAR OCH SAKNAR DIG<3<3<3

2011-07-21 @ 16:15:16
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad härligt att du har det bra och gillar new york! Tråkigt att du e sjuk bara men det blir väl bättre :)

Hoppas flygturen till chicago gick bra och att du hade tid att titta till hur fin chicagos flygplats var ;)

Kram!!!

2011-07-22 @ 22:37:18
URL: http://lisasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0