2 veckor kvar!!


Två veckor kvar tills äventyret börjar!! :D Tiden bara rusar! Den här veckan ska jag börja med packningen. Jag bara skjuter på det hela tiden, men nu ska jag börja! Har ju börjat packa ihop mitt rum också men det är så tråkigt och tar sån tid.. finns så mycket annat skoj man kan göra istället ;) hihi!

Idag har jag varit med Sanna hela dan typ och imorgon blir det heldag i Stockholm med Sandra och Ottis :D Skoj!

Kvällen spenderas med två av mina bästa vänner Ben & Jerry och vad som nu är på TVn ;) sen ska jag försöka att inte gå och lägga mig alldeles för sent för jag måste upp tidigt imorgon. Hoppas alla får en bra kväll! Kram! :)

                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0