Onsdag

Har hunnit med rätt så mycket idag. Efter frukosten kom Robyn och hämtade upp mig, jag följde med henne till hennes skola då hon ansökte till en klass, (jag måste fundera ut på vad jag ska göra med min nästa klass, jag måste ju också ansöka snart!) på vägen hem stannade vi till på Starbucks och Robyn köpte varm choklad till mig :) Jag dricker ju inte kaffe ;) Sen vart det lunch och sedan iväg och försöka hitta ett fotoställe där jag skulle hämta upp några bilder som min värdmamma beställt och det var inte hur lätt som helst :P Jag tror jag åkte runt i 40 min och letade :P Sen åkte jag och fick mina skridskor slipade, äntligen! Nu sitter jag hemma och tittar på tv, och circus en halvtimme kommer Haley hem. Ikväll jobbar jag till kl 20 då jag ska hämta Haley från Hebrew school. Hej så länge! <3 Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0