Nya Tag

Min dator blev fixad i fredags med hjälp av min underbara pappa som jag skypade med honom hemma hos Lydia. Jag litar fortfarande inte 100% på min lilla dator, men än så länge funkar den. Får hoppas att det håller i sig!

Jag vet att jag har varit extremt dålig på att uppdatera just nu - ska försöka förbättra mig!

Förra veckan var kass. Men nu tar jag nya tag! Måste ta tag i grejer så att jag kan sluta stressa hela tiden. Jag måste köpa julklappar till min värdfamilj, och jag har ingen aning om vad jag ska köpa.. Sen har jag massa skolarbete jag måste göra. Men som sagt, jag ska ta tag i allting och bli av med det så jag kan ta det lugnt igen! Japp, där har ni min plan! 

Elsa var här ikväll och det var skönt att prata ut på svenska både för mig och för henne. Idag bestämdes det att hon ska gå in i rematch, så vi pratade rätt så mycket om det. Men allting kommer lösa sig Elsa! Du kommer hitta en jättebra ny värdfamilj och ha ett toppenår här :) <3 Förhoppningsvis blir hon kvar här i närheten så jag inte förlorar min enda svenska kompis ;) Men hur som helst, det bli bra!

Imorgon ska jag till Tammy på morgonen sen ska vi åka till CLC. Sen på kvällen ska jag hem till Lydia och äta middag och klä julgranen :D yey! Min familj ska ju inte ha någon julgran för de är judar, så det är kul att jag får göra det iår ändå :)

Nu är det sängdags för mig! Godnatt människor! KRAM<3


Kommentarer
Postat av: mamma

En sån bra plan du lagt upp! Blir skönt ska du se när du kan släppa tankar på saker och ting :-)



Trist att läsa att det inte fungerar för Elsa i sin familj, men det är tur att man kan gå in i rematch. Det löser sig nog. Skönt att du sluppit sådana bekymmer i alla fall! KRAM!

2011-12-06 @ 07:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0