I LOVE CHICAGO

Har haft några härliga dagar i Chicago med familjen!

I onsdags åkte vi dit och gick runt och tittade på husen och The bean, vi gick även på Field museum i några timmar. Det var en kul dag men vi var väldigt trötta när vi väl kom hem till Highland Park på kvällen.



The Bean



The Field Museum

På torsdag åkte vi till Chicago igen och checkade in på hotell till på fredagen. Vi åkte upp i Willis Tower och gick ut i glaslådorna på 103e våningen - det var rätt så coolt ;)




Sen åkte vi till akvariumet i Chicago och såg bland annat en delfin/val/sjölejon show , men såklart såg vi massa andra fiskar och grejer också ;)




På fredag var vi till The museum of Science and Industry. Efter det var vi rätt så slut så vi åkte tillbaka till Highland Park och åt kinamat innan vi gick tillbaka till huset.


7

Idag är det nyårsafton och vi ska snart åka iväg till ett köpcentrum. Ikväll blir det nog bara mys med famljen här i huset och vi ska försöka fixa svenska Tacos - jag kommer inte ihåg senaste gången jag åt det! :P

Ha det bra mina kära vänner! Gott nytt år på er alla! <3



Och grattis till Sandra som äntligen blir 19 år! Hoppas du har det toppen borta i Australien! Miss you! <3

Kommentarer
Postat av: Åsa Peder Cissi

Va kul med alla fina kort som ni har tagit ni ser ut att ha upplevt en hel del. Jag förstår att det måste kännas tomt nu när familjen har åkt hem men du vet ett halvår går fort Kraaaaaaaaaam

2012-01-03 @ 15:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0