TGIF

Fredag!

Idag hade jag träning i morse och det gick helt ok. Min himmelspirruett börjar bli bra nu! Efter träningen och efter duschen åkte jag och hämtade Robyn och hon följde med mig till Macy's då jag skulle lämna tillbaka några saker för min värdmamma. Sen åkte vi till downtawn Highland Park och åt lunch och gick runt och tittade och tog kort på några av alla isskulpturer som finns där just nu.




Just nu sitter jag och Haley och tittar på TV, "Say yes to the dress". Ikväll ska jag nog träffa Tammy och Elie hemma hos Elie. Imorgon ska jag jobba.


Fick en fråga om julmusten jag köpte här. Jag köpte julmusten på en affär som heter "World market", där säljer de saker från andra länder och där hittade jag både glögg, julmust och pepparkakor. Det var Guttsta Källa julmust, inte Apotekarnes som jag hellre skulle vilja ha, menmen, det är ju julmust iaf! :)


Hoppas ni har det bra! Kram Elin! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka härliga isskulpturer! Trevlig helg!

2011-12-10 @ 10:13:45
Postat av: farmor

tusen tack för det fina gratulationskortet det är tur att man har hund utifall man skulle glömma att släcka ljusen kram!!!!!!!!!!! farmor

2011-12-12 @ 13:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0