Onsdag morgon

Snart ska jag skjutsa Ben till skolan och efter det ska jag ut på shoppingrunda. Jag måste köpa hanukkah/julklappar. Jag vet inte varför jag skjutit upp det så mycket, det är nog för att jag inte haft en aning vad jag ska köpa plus att jag har ZERO julkänsla! Det spöregnar ute.. Jag vill ha snö. Jag vill ha adventljusstakar och en julgran. Det var lucia igår och allt jag ville var att äta lussebullar och dricka glögg! Det känns inte alls som att det är julafton nästa vecka. Men det kan ju ändras, på julafton har jag min kära familj här (de kommer om en vecka idag!) och vi ska hem till Lydia och hennes värdfamilj och fira jul :) Jag trodde det skulle bli intressant och annorlunda att bo i en judisk familj och få se hur hanukkah fungerar, men nu när det är nästa vecka så har jag kommit fram till att jag inte bryr mig alls :P jag vill ha jul! En svensk jul! och jag vill ha snö :P De säger att det ska regna hela veckan... skoj. Får hålla tummarna att det kommer snö nästa vecka och att det ligger kvar, I want a white Christmas!

Nu ska jag skjutsa Ben till skolan! Ha det bäst <3


Kommentarer
Postat av: mamma

Det regnar här med, så snön som kom har krympt ihop och blivit slask. Julkänslan kommer nog den med ska du se!

2011-12-14 @ 15:49:43
Postat av: farmor och farfar Cissi

snart kommer DE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-12-16 @ 22:24:15
Postat av: SANNA

Men du, jag får inte heller fira jul med snö. I Småland ska det regna heja julen säger de på vädret. och jag är kvar i sverige men känns inte alls som jul, fast jag nyss bakat pepparkakor och lyssnat på julmusik och det snöar ute. så det är inte bara du, fast klart det är konstigt utan gran osv. <3<3

2011-12-19 @ 13:24:27
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0