Fredag

Imorse hade jag träning och det gick inte så bra :P och nu är det uppehåll i två veckor under winter break. Jag har tagit det väldigt lungt idag, efter jag kom hem från ishallen så var jag hemma tills jag åkte och hämtade Haley från skolan. Sen skjutsade jag henne till en kompis sen till åkte jag och hämtade Ben från skolan. Efter det har jag inte gjort så mycket :P min värdpappa kom hem nån timme senare så jag hjälpte han med några smågrejer. Om några minuter ska jag gå hem till Lydias hus och sitta barnvakt till lilla Kai! Lydia åkte till New York imorse och ska vara där hela helgen så de frågade om jag kunde passa honom ikväll, och visst kunde jag det! Han kommer nog bara att sova så det är ju inte så krävade :P

Ska göra mig klar och sedan börja gå till deras hus. Ha det bäst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0