Familjen är här!

Nu har jag min älskade famlj här hos mig i Highland Park :) Jag kan inte beskriva hur glad jag är just nu! Tårarna kom när jag kramade om dem på flygplatsen, det var bara så skönt att se dem igen <3

Just nu ligger Joel och snarkar här på min bäddsoffa och jag tittar på TV. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på imorgon för jag ska jobba både imorgon och på fredag så vi får se. Men snart blir det sängen för mig med, hoppas bara att jag kan somna med allt snarkande :P haha

Ha det bäst mina vänner! :) <3

Kommentarer
Postat av: SANNA

GOD JUL ÄLSKADE VÄN!! Hoppas att du får en fin julafton med din familj. Älskar dig!<3

2011-12-24 @ 09:15:46
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0