Bed time

Kom nyss hem från bion. Jag och Tammy såg New Years Eve som hade premiär idag. Den var helt ok, typ precis som Valentine's Day om ni sett den. Konstiga amerikanare börjar applodera mitt i filmen och fakeskratta och en kille ställde sig på sin stol och började dansa..... ok?  haha


Imorgon ska jag jobba. Jag börjar kl 5.45 (!) då jag ska väcka Ben och sen köra han till skolan strax efter 6. Han ska iväg på State competition med sin Robotics grupp, Robottävling igen nu alltså. Sen blir det att köra runt Haley hela dagen typ :P Hon har konståkning, cello och jag måste även åka och lämna en check till hennes dansklubb. Ja det blir nog rätt så mycket imorgon, och jag har ställt min klocka på 5.20am.. så dags för sängen med andra ord! Godnatt <3 Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0