Just don't let me down

                       
Usch och blä och fy!! Jag hatar skräckfilmer!!! Jag var hemma hos Nicolle ikväll med hon, Megan och Megan (en annan Megan som kom hit samtidigt som mig) och vi kollade på film. Jag vet inte vem det var som valde filmen, inte var det jag iaf! Vi såg Insidious och jag satt och gömde mig bakom mina händer halva filmen typ! USCH jag kommer få mardrömmar!! :P

Imorgon ska jag iväg med Ben och min värdmamma och köpa födelsedagspresent till Haley som fyller 11 år på måndag! Sen ska föräldrarna iväg på kvällen så då ska jag va hemma med ungarna, får se vad vi hittar på. Nu ska jag försöka sova och hoppas jag slipper mardrömmarna! Jag kan ju iaf inte se om spökerna kommer tack vare Ottis och presenten jag fick innan jag åkte till USA ;) Godnatt! <3
           

Kommentarer
Postat av: farmor

Det är så trevligt att du skriver så ofta om hur du har det vi tycker att vi vet mera om dig nu än när du var hemma här i Sverige Kan du inte ta ett foto på huset där du bor och på din värdfamilj Ha det bra kram/farmor

2011-08-06 @ 11:24:33
Postat av: Andreas

Jag håller med din farmor :) en (eller gärna flera) bilder:D



Kram :)

2011-08-06 @ 13:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0