ALOHA!

Idag blev det uppstigning klockan 06.40 och klockan 07.20 hämtade jag upp Lydia sen åkte vi till College of Lake County, Greyslake campus. Strax efter åtta började vi med våra engelska test. Det tog typ en och en halv timme att göra allting. Det vi gjorde var typ att skriva om meningar och byta ut ord i meningar så att det passade in i en text. Det var även frågor då man fick läsa en text sen var det nån fråga om texten, bara så att skulle se om man kunde engelska. Jag fick 202 poäng vilket jag fick höra var väldigt bra, så jag är nöjd! Jag vet inte vad max var men fick man 153 eller mer då räknades man som väldigt bra.

När jag sen kom hem åkte jag med Haley och slipade hennes skridskor. Vi hoppades att vi kunde åka skridskor idag också, men jag ringde till ishallen och deras public skating's har inte börjat än. Men förhoppningsvis kan jag åka snart :D Saknar isen!!

Jag, Ben och Haley åkte till Highland Park's centrum och åt lunch, mexican food blev det och det var väldigt gott!

Jag och Haley var ute ett tag och målade på deras uppfart. Blev inte så bra bilder, speciellt inte på min fina målning för den hade helt hamnat i skuggan! Aja ni kanske ser lite iaf hur otroligt begåvad jag är med mina konstnärliga förmågor. Helt aweeesome ;)


Nu på kvällen fick jag lov att åka till Greyslake igen för att träffa någon och gå igenom vad jag skulle söka för klass, jag fick vänta i typ en timme där för att prata med nån i typ en minut. Helt ovärt, varför kunde vi inte ta det på telefonen??? Jag har varit väldigt frustrerad på deras ansökningssystem idag! :P Menmen, nu är det klart så nu har jag med i kursen "Introduction to the performing arts". Den börjar på tisdag! 


Har glömt att berätta några grejer!
Igår var vi till Walgreens och när vi kom ut från affären såg vi att det var massa polismän där och två killar två bilar bort från oss fick handbojor på sig! Det var lite coolt :P haha!

Jag har inte heller berättat om drickorna på bion! Beställer jag en mellandricka blir jag alltid lika förvånad om hur otroligt stora de är! Nån gång måste jag beställa en stor dricka bara för att se hur stora de är :P


Nu blir de några avsnitt GLEE och sen sängen! :) Nattinatti! <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oh, jag såg en kille i din och min ålder bli bortförd med handbojor på kryssningen jag var på. Han hade misshandlat någon på båten. Och sedan när vi kom till Stockholm igen dagen efter kom tre poliser och hämtade honom av båten. Så jag har också sett det hända den här månaden, precis som du :p Kram!

2011-08-19 @ 12:35:05
Postat av: Lisa

Eliiiin!!! Har ni sonic där uppe i chicago? I såfall ska du åka dit och beställa en Rt44 (route44) av någon dricka. Då får du se på stor läsk kan jag lova! (åt dit mellan 2 och 4pm så är det happy hour och halva priset!)



Sonic e bra för då kan du smaksätta läsken så den blir ännu nyttigare (haha) ;). Tips på goda kombinationer: Grape Sprite eller Blue Coconut Raspberry Sprite eller Hi-C Sprite. Chocolate Coke är dock inte supergott ;) Det blir nåt nytt varje gång, värt att prova :)

2011-08-19 @ 21:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0