TGIF!

Skönt med helg nu! :D Jag har jobbat klart för idag och vi har precis ätit middag och snart ska vi äta tårta, för min värdmamma fyller år imorgon! Jag har inte köpt nånting till henne än, jag får göra det imorgon :P men jag vet inte riktigt vad jag ska köpa, det får bli nån choklad eller nått sånt.

Igår var jag till köpcentrumet med Lydia och Sarah, vi åt kinamat och sen blev det lite shopping! :) Jag tappade en tröja jag skulle köpa på forever 21 och sen hittade jag den inte igen! Det var lite tråkigt.. Men jag köpte andra grejer ;)

Ikväll ska jag nog gå hem till Lydia, hon bor ju så nära :) Jag har hört att hennes hus ska vara väldigt stort! Men först ska jag äta tårta med familjen :)

Ha det toppen! Kram<3


Kommentarer
Postat av: SANNA

Elin! Visste du att i den nya filmen med Mila Kunis & Justin Timberlake, Friends With Benefits heter den, är Emma Stone med, huvudpersonen från Easy A, och hon som spelar hennes mamma i Easy A är också med :) OCH Shy Ronnie från The Lonely Islands är också med :D Plus en till tjej som jag glömt namnet på :P Men nu vill jag iallafall se filmen ännu mer, den kommer strax till Sverige, så du kanske redan visste detta om du sett den i Chicago, men annars kanske du vill se den nu? :)

2011-08-13 @ 13:32:29
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0