Söndag 7 augusti

Idag gick vi upp typ 7.20 och jag, Megan och Nicolle var på stranden strax före 8.00. Vi hann börja med yogan i typ tjugo minuter sen började det åska och nått alarm började ringa på stranden. Himmelen var helt mörkblå och de trodde inte vi kunde fortsätta nå mer.. men vi väntade i ca en halvtimme under tak sen började det se bättre ut så då fortsatte vi igen. Det började inte regna förrens vi satt i bilen på väg hem till Megan igen, så det var tur :) På beachyogan träffade vi en till AuPair! Hon var från Finland och hon kunde prata lite svenska! Det var jättekul! Första gången jag hört svenska sen orientation veckan (om jag inte räknar med skype)! Det var finlandsvenska men ändå :P Hon är här med en annan organisation än oss andra men vi bytte nummer så kanske träffar hon nå mer snart :) nästa vecka på yogan iaf!  

Till lunch åkte jag, Megan, Tammy och Nicolle och mötte upp Liesl, och vi åt mat på nått ställe nära där Liesl bor. Liesl åker hem snart så hon skulle ha nån hejdå-middag om nån vecka som jag blev bjuden till :) 

Vi sa hejdå till Liesl sen åkte vi till köpcentrumet. Vi gick in på några affärer ett tag medan vi väntade på att den andra Megan skulle komma. När hon kom gick vi på bio. Vi såg "Rise of the Planet of the Apes", den var bra :)

Sen blev det att åka hem till Megan igen :) Var där till 21.00 sen skjutsade hon hem mig. Imorgon fyller Haley 11 år så då har jag massa att göra hela dagen! :) Godnatt! <3


Jag och Megans lilla söta hund Koby! :) Börjar sakna min lilla vovve där hemma mer och mer! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0