Return the favor

Idag hände inte så mycket under dagen. Jag hade några ärenden jag gjorde med Haley och sen var vi ute ett tag men det var för varmt för att vara ute länge. Dagen gick rätt så snabbt ändå, snart var föräldrarna hemma och vi åt middag. Sen kom Megan och hämtade mig så åkte vi och mötte Tammy i en mataffär. Vi hyrde film, som vi sen såg hemma hos Tammy, och jag köpte Skittles!! Nu kan jag inte sluta äta dem :P GOTTTTT!!!

Imorgon ska jag ta med Haley och Ben till Six Flags!! :D Det ska bli roligt!! :D SOVA NU!! GODNATT!! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad mycket gott du stoppar i dig! Hoppas du kommer i håg att sköta om tänderna... Kram från mamma

2011-08-10 @ 06:59:37
Postat av: pappa

Fick du mitt SMS?

2011-08-10 @ 21:21:47
Postat av: Pappa

Fick du mitt SMS?

2011-08-10 @ 22:47:30
Postat av: Lisa

Duktig Elin som börjar gilla skittles! :) Nu blir jag stolt över dig hihi!

2011-08-15 @ 16:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0